Cursusagenda 2019/2020

2016-07-008Onze cursus tekenen en schilderen seizoen 2019/2020 start op maandag 2 september. Vanaf die datum is ons atelier geopend op de maandag- dinsdag- en donderdagavond en op de dinsdag-, donderdag- en vrijdagochtend. Met uitzondering van de in onze cursuskalender aangegeven feestdagen en vakanties.

Inschrijven om te komen tekenen of schilderen kan op elk gewenst moment tijdens het seizoen. Start je later dan betaal je natuurlijk niet het volle pond. Je schrijft je in voor één van deze dagdelen. Een uitzondering vormt de 10-lessenkaart die recht geeft op 10 lessen op willekeurige dagen. Klik hier voor het inschrijfformulier.

In principe moeten alle lessen voor het einde van het seizoen worden opgebruikt. Daarbij het altijd mogelijk gemiste lessen op een ander dagdeel in te halen. Ook hebben we aan het einde van de cursus nog twee extra lesweken die zijn bedoeld voor het inhalen van gemiste lessen. Gemiste lessen kunnen niet worden meegenomen naar het volgende seizoen.

Reageren is niet mogelijk