Tekenen en Schilderen

Cursus Tekenen en Schilderen in Schiedam

Als je van tekenen en schilderen houdt, ben je bij de Stichting Amateur Kunstenaars Collectief Schiedam aan het goede adres. Iedereen is van harte welkom om in ons atelier aan de Oranjestraat in Schiedam – onder begeleiding van een docent – zijn of haar creatieve kwaliteiten te ontplooien. En doet er niet toe of je al langer bezig bent of pas begint; er is in ons atelier voor iedereen plek. Je werkt met het materiaal naar je keuze – (kleur-)potlood, houtskool, pastel, aquarel of acryl- of olieverf – en je bent vrij je eigen onderwerpen te kiezen. Er wordt gewerkt aan de hand van foto’s of van de attributen die wij in ons atelier beschikbaar hebben (of die je zelf mee neemt). Wij proberen ook af en toe een model in te huren voor figuur en portret tekenen/schilderen.

Cursus 2019/2020

Het cursusjaar 2019/2020 bestaat uit 34 lessen. De cursus gaat op maandag 2 september van start en loopt tot en met eind mei 2020. Mis je het begin van ons nieuwe seizoen, geen probleem! Je kunt op elk moment in het seizoen bij ons beginnen en je betaalt dan natuurlijk niet het gehele cursus bedrag.

Op de volgende dagen/uren kun je in ons atelier terecht:

• maandagavond        19.30 – 22.00 uur
  • dinsdagochtend       09.30 – 12.00 uur
  • dinsdagmiddag         13.00 – 15.30 uur
  • dinsdagavond           19.30 – 22.00 uur
  • donderdagochtend  09.30 – 12.00 uur
  • donderdagavond      19.30 – 22.00 uur
  • vrijdagochtend         09.30 – 12.00 uur
  • zaterdagochtend      09.30 – 12.00 uur

Je schrijft je in voor een van de dagdelen. Ben je een keer verhinderd, dan haal je de gemiste les gewoon op een andere avond of ochtend in. Bovendien hebben wij aan het einde van het seizoen nog twee extra weken ingepland om gemiste lessen in te halen.

Meer informatie over Deelname & Inschrijven

Meer informatie over deelname aan onze cursus, de kosten en over hoe je je kunt inschrijven vind je hier.

Zoals gezegd is het ook altijd mogelijk op een later tijdstip – als de cursus al is begonnen – te starten met deelname. Vanzelfsprekend betaal je dan niet het gehele cursus bedrag.

Reageren is niet mogelijk