Deelnemen en Inschrijven

2016-05-26 21.43.13

Deelnemen aan onze cursus is mogelijk voor iedereen die van tekenen en schilderen houdt. Wilt je je direct inschrijven klik dan hier voor het inschrijfformulier.

Er zijn drie mogelijkheden om aan de cursus deel te nemen.

Volledig seizoen

Schrijf je je in voor gehele hele seizoen – dat bestaat uit 34 lessen en dat loopt van maandag 2 september 2019 tot  eind mei 2020 – dan bedragen de kosten 340 euro. Dit bedrag dient bij het begin van het cursusjaar betaald te worden maar dat kan indien gewenst ook in twee delen gebeuren; een deel bij aanvang van het seizoen en een deel begin januari. Je schrijft je in voor een van de avonden of ochtenden. Mis je les, dan kan deze altijd op een van de andere dagen worden ingehaald. Aan het eind van het seizoen zijn er nog twee extra weken bedoeld voor eventueel nog in te halen lessen. Daarna is het niet meer mogelijk lessen in te halen en je kunt dus ook geen lessen meenemen naar het volgende cursusjaar.

Ook na 2 september als het seizoen al is begonnen kun je je nog altijd inschrijven voor de rest van het seizoen. Je betaalt dan natuurlijk niet het volledige bedrag maar alleen de lessen die nog gevolgd kunnen worden.

1+4

Weet je niet zeker of een cursus teken- en schilderen iets voor jou is, dan kun je gebruik maken van de 1+4 Introductie Cursus. Je begint dan met een proefles gevolgd door 4 reguliere lessen. De kosten voor deze 1+4 introductie cursus bedragen 80 euro. In tegenstelling tot de 10 Lessenkaart dienen in dit geval de in totaal 5 lessen achtereenvolgend gevolgd te worden. Natuurlijk op een zelf te kiezen ochtend of avond.

Op de prijs voor de 1+4 Introductie Cursus is voor houders van de Rotterdam Pas een eenmalige korting van toepassing van 25 procent.

10 Lessenkaart

Tenslotte is het ook mogelijk een 10 lessenkaart aan te schaffen. Deze biedt je de mogelijkheid 10 lessen te volgen gedurende de looptijd van het seizoen op een avond/ochtend naar keuze. De prijs van de 10 lessenkaart bedraagt 150 euro.

Je kunt op ieder moment beginnen

Het is mogelijk op ieder moment tijdens het seizoen bij ons in het atelier te beginnen. Je hoeft niet te wachten op het begin van een nieuw seizoen. Stap je later in, dan betaal je natuurlijk alleen voor de nog te volgen lessen.

Gratis proefles

Het is tijdens het gehele seizoen en voor iedereen mogelijk bij ons een gratis proefles te volgen. Die proefles verplicht je tot niets.

Inschrijven

Om je in te schrijven voor onze cursus gebruik je het inschrijfformulier. Dit formulier vind je hier. Wil je eerst meer informatie ontvangen, ga dan naar onze contact pagina waar je kunt vinden hoe je contact met ons kunt opnemen.

Reageren is niet mogelijk